۱۳۹۰ مرداد ۲۴, دوشنبه

جنایت جزیره فارو در دانمارک

رنگ قرمز دریا در اثر تغیرات آب و هوایی نیست!
جنايتی كه هر ساله در جزيره‌ی فارو در دانمارك به مناسبت بلوغ نوجوانان و ورود به مرحله‌ی بزرگسالی صورت می‌گیرد، قربانيانی به جز دلفين‌های باهوش و زيبای كالدرون ندارد.
در این جشن بزرگ، برای لذت هر جنایتی مباح است. از هر طرف به دلفین‌های بیچاره حمله ور شده و آنها را می‌کشند. گروهی هم با دیدن این صحنه و سکوتشان، در این جنایت شریک می‌شوند.
لازم به ذکر است که دلفین‌های کالدرون، مانند تمام گونه‌های دیگر دلفین‌، برای ارتباط تنگاتنگ و بازی و تعامل و دوستی خالص به انسانها نزدیک می‌شوند، اما انسانهای به ظاهر متمدن !!! با ضربات چاقو بدن آنها را زنده زنده سلاخی می‌كنند تا دلفين‌ها در خون خود جان بدهند.
آنها فورا نمی‌میرند و تا زمانی که بدنشان چند تکه بشود حس دارند و صدای ناراحت کننده‌ای مثل گریه‌ی یک کودک تازه متولد شده در زمان مرگ از خود تولید می‌کنند.
اما او رنج می‌برد و از سوی انسانها، بدون هیچ رحم و شفقتی، این موجود بی‌آزار و لطیف به آرامی در خون خود می‌غلطد و جان می‌کند.
اين مطلب را آنقدر اطلاع‌رسانی كنيم تا به دست كسانی برسد كه بتوانند جلوی اين جنايت هولناك نسبت به طبيعت و موجودات زنده را بگيرند.
ما تنها يك زمين داريم، زمين خانه‌ی ماست.

برای دیدن عکسها در اندازه‌ی واقعی، برروی آنها کلیک کنید.











از طریق لینکهای زیر می‌توانید ویدیوهای مربوط به این جنایت را مشاهده کنید:
البته زیاد فرقی نمی‌کنه که دانمارک باشه یا جای دیگه، چون به هرحال این یه جنایت بزرگه. ولی فکر کنم با دیدن این ویدیوها نظرتون عوض بشه، چون این جزیره جزو یکی از جزایر کشور دانمارک محسوب میشه :
http://www.youtube.com/wat​ch?v=0_AV5HnMF7o&feature=r​elated

http://www.liveleak.com/vi​ew?i=abc_1247756856
لطفاً در صفحه‌ی کرماشان در فیسبوک عضو شوید. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ارســـال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

 

Copyright © 2009 http://kermashan60.blogspot.com